Öppna kurser inom försäljning

1 februari, 2013

Öppna kurser inom försäljning

Under våren satser Rezon på fler öppna kurser som bidrar till att utveckla och förbättra organisationens försäljning. Kurserna hjälper dig inom tre olika områden.

Vår öppna kurs säljhinder handlar om att få igång säljproduktiviteten, dvs öka antalet kvalitativa möten med nya och gamla kunder.   I samband med workshopen mäter vi vilka psykologiska säljhinder som finns hos varje individ. I slutänden är målet att öka både deltagarna faktiska säljproduktivitet samt deras välbefinnandet och självförtroende.

Kursen i säljeffektivitet handlar om steget när säljaren väl etablerat kontakt med  kunden. En ökad medvetenhet om hur jag som säljare beter mig – min säljstil – hur kunden beter sig – köpstil – och hur jag behöver möta kundens stil, dvs anpassa mig för att nå fram till kunden.

THE i kundrelationer (The Human Element i kundrelationer) är ett 3 dagars program som syftar till att öka insikten av hur du kan bygga långvariga kundrelationer både när det gäller nya och befintliga kunder.

Om du vill ha mer information om dessa kurser får du gärna höra av dig tillJoakim Lönn när det gäller säljproduktivitet och säljeffektivitet och Jan-Erik Richnau när det gäller THE i kundrelationer.